Friday 5 September 2014

AkhirZAMAN Pemusnahan Besar-besaran bangsa ARAB . . .



The End TIME Destruction Of the Arabs . . .

Isyarat Nabi'Allah !!! "Huru-hara Yang Sedang Kita Alami" AkhirZAMAN . . .

Adalah seperti disabdakan Rasulullah SalluAllaahu `Alayhi `waa `Sallam: "Akan menimpa manusia tahun`tahun penuh dusta. Dimana, pendusta dibenarkan dan yang benar didustakan, si pengkhianat diberi amanah dan kasih dan si jujur malah di khianati.

Pada masa tersebut, si Ruwaibidh`ah pandai menghambur kata`kata" Para Sahabat bertanya "Siapakah Ruwaibidh`ah itu?" Rasul menjawab, "Adalah manusia bodoh yang memegang jabatan awam." (Hr. Ibnu Majar dari Abu Hurairah)

Firman Allah Taala: 'Sesungguhnya orang-orang yang diambil nyawanya oleh malaikat semasa mereka sedang menganiaya diri sendiri (kerana enggan berhijrah untuk membela agama dan rela diri ditindas (atau dizalimi), mereka ditanya oleh malaikat dengan berkata: "Apakah yang kamu telah lakukan mengenai agama kamu?"

Mereka menjawab: "Kami dahulu adalah orang-orang yang tertindas di bumi". Malaikat bertanya lagi: "Tidakkah bumi Allah itu luas, yang membolehkan kamu berhijrah dengan bebas padanya?"

Maka orang-orang yang sedemikian itu keadaannya, tempat akhir mereka ialah neraka jahanam, dan neraka jahanam itu adalah seburuk-buruk tempat kembali.' (Surah An Nisa 4: 97)


ADAKAH ANDA MAHU BERITA ‘Ma Indak Khabar - El Morabba' . .

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...